čtvrtek 16. října 2014

Věčné mládí - JDE TO!

Lidé vždy toužili po věčném mládí. Mládí je nejen krása, ale také zdraví, síla, svěžest, pozitivní myšlení, pocit spokojenosti a smích. Jen si představte jak je to fajn! Jenže když Vás něco bolí nebo se cítíte věčně unaveni, je po náladě. Vidíme černě i to, nad čím bychom jinak mávli rukou. OSOBNÍ STIMULÁTOR JE VĚČNÉ MLÁDÍ Není to nadsázka, je to fakt. Já sama jsem toho důkazem. Když jsem v lednu roku 2008 začala na krku nosit svůj stimulátor, byla jsem velmi nemocná a bylo to na mě vidět. Také život se na mě už dost podepsal. Bylo mi 58 let, máma pěti dětí. Za sebou dvacet let manuální dřiny a tři operace. Obličej "zdobily" vrásky, pleť zašedlá a povadlá, oči bez lesku a pod nimi nepěkné pytle. Nohy šněrovaly modré žíly, jizvy po operaci a červené paprsky drobných vlásečnic. Vlasy mi padali, zuby se mi kazily, ruce jako stařena. Cítila jsem se mizerně, byla jsem slabá jak moucha. O nějakém pocitu spokojenosti nebo štěstí nemohla být řeč. Po prvním roce nošení osobního stimulátoru se můj zdravotní stav zásadně změnil k lepšímu. Přestala jsem trpět záněty způsobené zlatým stafilokokem. Moje imunita se zvýšila, postupně ustali věčné bolesti. Moje celková kondice a vitalita se stále zlepšovala. To byl první krok k mému mládnutí. Oči se vyjasnily, pleť se zlepšila a hlavně přišla dobrá nálada a radost ze života. Dnes je mi již 64 let. Vypadám mnohem mlaději než před šesti lety. A také se tak cítím. Zvládám pěší tůry až 30 km. Lezu na rozhledny a do kopců s těžkým terénem. Jsem zdatná, zdravá, spokojená, šťastná. To vše se zobrazuje na mojí vizáži. Občas se ještě za mnou otočí i mnohem mladší muž. Můj muž Jirka je ale moje sluníčko. Neopustil mě když jsem byla jako mátoha. Pečoval o mě, a já mu to nyní s láskou vracím. Vlastně mi připadá, že jsme opět zamilovaní. Baví nás být spolu a užívat si i ve vyšším věku něžností. No řekněte sami, není to návrat k mládí? Za to všechno vděčím svému osobnímu stimulátoru. Věřte, že kdybych měla po korunce šetřit, už nikdy bez svého stimulátoru nechci být. Vaše Vlaďka Bujakowská Tady mě vidíte před dvěma týdny na výletě na Šumavě s našimi mladými. Dívám se dolů na pejska.

Žádné komentáře:

Okomentovat